12/12


Då var det fredag igen..
Veckorna går väldigt fort, bara 12 dagar kvar till julafton.
Idag är man ledig fram till klockan 21.00 jobbar natt med Anna, lussevaka idag..
hmm.. kommer bli en jobbig natt med många störiga ungdomar..
Men det är bara att bita ihopa..=)
Jag är väldigt glad att jag har köpt alla julklappar redan med tanke på att jag inte har några pengar kvar..
Ser fram emot julafton, ledighet & lugn.. jobbar dock rätt mycket i juldagarna..
Men jag borde njuta mer av julen än vad jag lyckats göra detta året, jag har inte ätit några lussebullar, inte druckit glögg, inte bakat eller gjort julgodis & jag har inte iförskaffat mig någon julgran.. gud vad jag är Icke julig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0