20 dagar kvar..


Så sant som det är sagt, 20 dagar kvar till julafton..
Sitter hemma & arbetar, skriver listor så att saker & ting blir lite mer organiserade..
En nyhet är att jag från & med igår har mer ansvar på jobb..
Ska snart klä på mig & gå ner & träna, måste komma igång igen, det har inte blivit så mycket träning nu på sista tiden..
Har delat upp övningarna på två nu, ena dagen mage + rumpa andra dagen armar + rygg + bröst.
kombinerat med kondition..
Jag är fortfarande på jakt efter ett par UGGS, men tyvärr går det inte så bra iallafall inte för min plånbok, finns jättefina på BRANDOS.se dock väldigt dyra..
Känner inte för att lägga ner 1000 - tals kr för ett par skor av denna model..Ja vill bara ha ett par mysiga ulliga söta uggs att gå runt med & mysa i när de e kallt ute.. men men jakten fortsätter..


Emu Australia: Bronte Hi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0