Ajj..



Har jobbat idag mellan 11-18, två timmar innan jag slutade gjorde jag en hastig rörelse & lyckades sträcka min rygg..
Jag som skulle träna idag, (suck) här väldigt ont just nu..kan knappt röra mig.. hoppas det blir bättre.. ska ju jobba imorron också innan nästan 2 dagars ledighet..
Får se imorron efter jobb om det känns bättre, förhoppningsvis kan ja ta en sväng in om gymmet då..
Nu är det bara två dagar till det ska julfiras, börjar komma i julstämning faktiskt..hörde jullåtar på jobb..


Kommentarer
Postat av: Nicole

Själv har man ingen julkänsla allas:S men jag tror de beror på att jag inte har familjen i närheten, dom som är julmys för mig.

Hur har ni de där hemma?

2008-12-23 @ 08:39:47
URL: http://nicolajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0