Fredag eller söndag??

Idag har jag varit ganska förvirrad över vilken dag det är..
Känns faktiskt som om det är söndag idag & inte fredag.. kanske beror det på att juldagarna gör en förvirrad... det är ju trots allt en röd dag...
Idag har man jobbar mellan 9-17, är jätte trött nu, ska bli skönt att vara ledig fram till kl 21 imorron..
Får se vad som händer imorron, förhoppningsvis skall man kolla lite på REAN sen ska ja på barnkalas hos min kusin som fyller 6 år.. om jag inte har helt fel för mig.. tiden går så fort så man tappar kollen.. har var precis en liten bebis & nu börjar han snart i skolan...vilket betyder att jag börjar bli gammal jag med...
Som sagt imorron ska jag försöka hitta lite behövande saker på mellandagsrean.. hoppas på att hitta nått i denna stilen..


Boyfriend Blazer BLACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0