Juldagen..

Tjoohoo..

Då var den julen över..Så mycket förberedelser & pengar och några timmar senare är det roliga över... Nu är det bara ett år kvar till nästa jul..
Hade iallafall en super mysig jul igår...
Åt god mat & umgicks med familjen=)) fick även en del fin fina klappar av tomten;)
Bästa julklappen fick jag helt klart av Mamma & pappa.. började gråta när jag läste brevet.. En lång historia, men jag kan berätta kortfattat för er att det handlade om känslomässiga händelser från mitt gångna år..
Sen fick jag kläder, presentkort, pengar, handdukar & lite annat smått & gott..

Lite bilder från Julafton...









Kommentarer
Postat av: Nicole

Va fin du var gumman. Ser ut som ni hade en superfin jul. inte så mycke snö där i bakrunden dock:) haha miss u hun puss

2008-12-28 @ 20:22:10
URL: http://nicolajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0