Ledighet..

Ciao..
Idag har jag njutit av min första & sista lediga dag denna veckan..
Jag sov till kl 13.00 idag lite väl länge jag vet, kommer väl antagligen ha sömnsvårigheter inatt.. ska nämligen upp & öppna imorron klockan 07.00.. väntar på älsklingen han jobbar just nu.. kanske se en film när han kommit hem..
Vad har jag mer gjort idag då??
Jo jag var nere istan tidigare, träffade Nicole, tog en snabb fika på Grappa, ska nog ses imorron med, Du åker ju snart gumman.. det börjar bli folktomt i Eslöv nu, alla vänner åker iväg, vilket jag iförsig kan förstå. hade inte bangat jag ihäller..
idag är det 16 dagar kvar till julafton, undra vad man kommer få i julklapp??
Hade inte tackat nej till någon av dessa godbitar precis..





Allt från Forever21.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0