Ny hårfärg..


Hallo..

Nu är det hela två dagar sedan man var aktiv & skrev här. har haft alldeles för mycket att tänka på..
Vad har då hänt??

Jobbat (mycket)
tränat & tränat
Vunnit julklapp på gymmet
Nicole har åkt till västerås
Jag har fått min kajal från mary kay
och sist men inte minst bytat hårfärg

Har gått från blond till brunett, känns väldigt bra faktiskt, & tro det eller ej jag har färgat det helt själv=)
Jag gör jämt hemmafärgning, varför betala massor med pengar när man kan fixa det själv för under 100 lappen??





inte världens bästa bild på håret direkt men men..

Kommentarer
Postat av: Nicole

Gumman då, de blidde ju jättebra:D

Tomt i eslöv utan mig?;) hihi

2008-12-12 @ 14:06:20
URL: http://nicolajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0