Sömnlös..

Hej sitter nu vaken, vilket inte är så bra med tanke på att  jag ska upp igen om 6 timmar...
Igår blev de tyvärr inget bloggande då jag var upptagen med annat..
Först var jag & rasmus på mellandags rean & trängdes med alla männsikor, sen var det kalas hos kusinen, sen jobb mellan 21- 04... sov nog lite för länge dag, därför är jag inte alla trött nu.. jobbade innan mellan 17-23.. ska öppna imorron.. har leverans också.. så de bästa hade vatt om man var utvilad..
Hittade en nyårsklänning trots allt igår... mycket fin, kommer bild på den senare... köpte också ett par grå jeans..
Det fanns faktiskt inte så mycket på rean, mest skit faktiskt.. & trråånggtt..
Nee nu ska ja försöka nanna kudden.. puss & kram alla läsare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0