23/11

Kortfattat om helgen..

Fredag:
Jobbade mellan kl 11-18.30, sen direkt hem till ullis på avskedsfest, min snäcka åker till USA på onsdag, hon ska jobba som aupair, lite avundsjuk är man allt...

Lördag: sov ganska länge, städade lite vila, sen var ja & älsklingen & åt kinamat, sen var det jobb kl 21- 04...

Söndag: Idag är ja ledig, ska iväg med mamma, hon ska köpa julklappar & ja följer med som smakråd, jag & Nicole ska ju te ullared på onsdag & köpa våra julklappar.. ska bli skönt & komma från Skåne lite...

Ne nu måste jag kila, ska göra mig iordning sen hämta mamma, föresten ja har fått mina saker från Cocco.se..skit fina va dem, lägger upp dem senare...pussss


Nedan: Ja & Sandra i fredags



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0