Dagen före imorron..

Har jobbat idag mellan 07-15..Skit trött var man när man kom hem lagade lite mat sen somna jag, Rasmus jobbar på sec, så ja ska sova ensam inatt, imorron fest, jobbar fram till kl 18.30- får göra vid mig på jobb & sen åka in te ullis.. har precis valt ut vilken outfit det blev. kommer kanske bilder på det senare..
Ska snart gå & lägga mig igen så man är utvilad inför fredagen trots jobb..
Har hämtat mitt paket från Hm idag, allting passade perfekt( jätte nöjd)
Dock var julklappen till rasmus lite väl stor i storleken, men han får väl bara äta lite mer julskinka på julafton bara..
Nu börjar julen snart närma sig, ska bli mysigt med lite ljusstakar i allas fönster nu i vinter mörkret..
Håller på att skapa en önskelista, får se ska försöka bli klar med den ihelgen...



Kommentarer
Postat av: Alexandra





Vi ses snart. vi ska ju jobba lunchen idag:):)

Och ikvall blir det lite fest:):) roligt ska vi ha:kramar <3

2008-11-21 @ 07:21:01
URL: http://lassemaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0