Förskylning?

Hej Onsdag idag, har jobbat mellan kl 11-18.. sen var ja & fika med nicole...
Har inte mått så bra på jobb idag, känner att det är en förskylning på gång..uchh, jag hoppas jag har fel..
Ska laga mat nu, blir pasta med min hemalagade pesto/tomatsås..
Recept kan ni se nedan... ikväll kommer rasmus hem ska hämta han i Landskrona,
Imorron ska jag öppna så jag måste gå & lägga mig i god tid,
vilket är jätte svårt nu när jag har varit vaken till kl 2 två dagar i rad nu.




Emmelies Pesto/ tomatsås

1st burk passerade tomater
3 msk Pesto
lite olivolja
 1/2 zucchini
2 dl grädde
kryddor( paprika, chilli, peppar, lök, vitlök, salt )











Kommentarer
Postat av: ullis

men du gumman de e ju rigattoni al pollo.. tihi.. hoppas de smakade :)

2008-11-13 @ 00:00:44
Postat av: Emmelie

Nehe jag har ingen kyckling i, använder zucchini & min är starkkk..

2008-11-13 @ 20:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0