Känns bättre nu..

Jo det är så, jag börjar bli frisk..
Det känns så otroligt skönt, orkar inte vara krasslig..
Idag har jag bara vatt hemma, sov länge o.sv. allt för att återhämta mig..
Nu sitter ja här & fördriver tiden, ska jobba kl 18..
imorron e man ledig, ska träna det är nästan en vecka sedan nu.. (inte bra)
Men de blir ju så när man mår dåligt... måste komma på fötter igen..
Rasmus jobba på sec inatt, så det blir att sova själv igen, jag gillar inte de..
Ne nu ska ja fixa till mig lite.
Vill ha långt hår, e så himma trött på min utväxta page nu.. men min ekonomi tillåter inte det tyvärr...
En stor förebild vad gäller val av hår är Elin Kling se nedan,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0