Påsken..

Gud vilket härlig påsk det har varit=)
Skärtorsdagen firades i mina tösers sällskap, med gått vin & en trevlig utekväll på Stenkan..
Långfredagen var lite lugnare, solade i föräldrarnas trädgård med mammsen..
Lördagen bjöd även den på underhållning , först jobb under förmiddagen sen ännu en helkväll med töserna denna gången drog det iväg till Jägers, jag som inte skulle dit, men blev dock övertalad till detta & det är inget jag ångrar hade skit skoj faktiskt...
Sen påskdagen var man tillsammans med familjen hemma hos mormor & morfar, åt gått och hade allmänt trevligt..
Och sisst men inte minst firade jag annandagen hemma hos Farmor i Ystad även där var de god mat & mycket trevligt sällskap..

Hur har er påsk varit? Lika fantastisk som min får man hoppas=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0