26/8-09


Gud vad jag är dålig på att uppdatera nu för tiden, ne minsann detta får vi helt enkelt bli bättre på, eller vad tycker ni? ni kanske inte ens vill läsa den eller så tycker ni helt enkelt att jag är en trist tjej som bara skriver om massa tråkigt saker?!
Men vad ska man skriva om?
Ska man blotta hela sitt liv eller ska man bara skriva om skönhet och mode som alla andra??
Varför har man en blogg?
Det är väl som en dagbok för vissa eller för en del är det ett sätt att bli kändis på och för andra är det ett sätt att uttrycka känslor på eller varför inte blogga för att fördriva tiden med..??
Ja de finns många frågeställningar man kan ställa sig!
Men varför har jag en blogg??
Jo jag tror främst att jag började blogga för att andra gjorde de, sen blev de som en drog, men blev helt beroende, därefter blev det mer som ett måste och nu tror jag det har blivit för att jag vill uttrycka mig och skriva av mig då och då!!
Varför skriver ni blogg??







Kommentarer
Postat av: Anonym

Så ni vet att jag lever! :D

2009-08-27 @ 18:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0