Förlåt!

Hej & förlåt för dålig uppdatering denna sommar..
Som många av er säkert redan vet så äger jag ingen dator, och känner inte att min ekonomi tillåter ett köp ihäller, och ovan på allt ihopa har min kamera kraschat och jag kan inte hitta min garanti som troligen har gått ut redan, så det blir ingar fler bilder tagna för min del på ett bra tag kan jag säga, är urfattig som det ser ut nu,
och jobb har man snart inget ihäller,
vet helt ärligt inte vad jag ska ta mig till snart aja det är bara att kämpa på & hoppas att turen kommer till lilla mig med...
Nu har jag iallafall fått skriva av mig lite och det är ju inte dumt det...



Party at Veloute 1/8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0