Hösten!


Den är på väg, det känns i luften även om det är sol och ganska varmt så är kvällarna svalare och mörkret faller mycket tidigare på kvällen än tidigare, det är nog bara att inse, vi begger oss mot mörkare tider nu.
Samtidigt som mörket kryper sig på så börjar man fundera på var livet är påväg?
Vad händer nu, trodde jag hade alla bitar på plats men ne riktigt så är det inte SÖKER jobb som en dåre, guidejobb blir det nog inget för min del denna säsongen, bolagen har dragit ner på personalen och det gör det hela ännu svårare för mig såklart, jag får helt enkel stanna hemma och leva på vatten och bröd och njuta av Sverige i all ära, som tur är har jag männsikor runt omkring en som betyder mycket för mig och som finns där när man behöver dem, tack töder ni är underbara=)




Lördagens kräftskiva & vi hade döö kul=)


Kommentarer
Postat av: annmari



så dåligt behöver det inte bli du klarar det säkert

det brukar du ju göra kram

2009-08-26 @ 10:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0