Helgen...


Ciao

Helgen i helhet har varit bra, Har mest jobbat..
Känner mig lite sliten idag faktiskt.. men de känns skönt att man har gjort någon nytta ihelgen iallafall..
Och ännu skönare är de att jag har kunnat sova ut idag, byggarna som vanligtvis börjar jobba klockan 7 på morgonen med de nya balkongerna har nog varit lediga idag verkar det som.. *skumt*
Tror jag ska gå ner i källaren & leta efter lite julpynt faktiskt, samt att jag borde städa lite, känns lite småskitigt här.. & det gillar vi inte...
Igår var det andra advent, det innebär alltså att det bara är två veckor kvar till jul, skit vad tiden går fort alltså...(skrämmande)

Ha en bra start på den nya veckan allihopa=))






När andra ljuset brinner
är snart lucia här
hon bjuder oss på kaffe
och bud om julen bär




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0