Fjortisar...


Hej.. Allt bra med er hoppas jag..
Med mig är de fint.. har jobbat hela dagen, är entligen hemma nu..
skall öppna imorron=(( vilket betyder att jag snart skall ner till jobb igen.. börjar jobba klockan 8.00.. men sen är man ledig hela helgen.. det ska bli väldigt skönt.
Men till saken...
Blir så himmla störd på alla omogna fjortisar där ute.. Finns en tjej som har blivit känd genom att trakassera en annan bloggare genom att hänga ut henne i sin blogg, så kan det gå när man är avundsjuk.. hon klagar på Kissie (alexandra) som tjejen heter om hennes look ovs.. sen kör hon samma look själv fast sju gånger värre..
Och nu ligger hon på topplistan på mest besökta bloggar... retar mig som bara den på denna bruden asså..

Läs själv & bedöm..

http://www.desireenilsson.blogg.se/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0