Hejdå Stensson..


Hej hallå..
Trött & sliten känner jag mig idag... de var en tuff kväll igår..
Ne så farligt var de faktiskt inte.. Var hemma hos Robin & Jenny igår, var skit trevligt faktiskt..
Drack, spelade & hade allmänt kul..
Sen var vi nere i stan sista besöket på stensson för min del iallafall..får vänta i 3 år till innan jag går dit igen..
Men tro det eller ej det var riktigt nice där igår faktiskt, dansade loss ordentligt & det var inte igår kan jag säga...
Ne kära vänner om man ska ut & ta lite frisk luft kanske..
Här har ni några charmerande bilder från igår...hmm


   




Kommentarer
Postat av: alexandra

har gjort Reklam för din blogg på min sida:)

hahaha <3

2009-03-01 @ 11:27:52
URL: http://lassemaja.blogg.se/
Postat av: Sandra Långström

Våra pussmunnar e ju bästa :P

haha, elr får man kalla dem det ?!

2009-03-03 @ 11:48:03
URL: http://toksandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0