18/1-09



Hejsan mina kära läsare..
Om en timme ska jag ner & jobba mitt sista pass för denna veckan..
Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket..
Sov länge, med tanke på att jag jobbade inatt.. somnade vid halv fem imorse, vaknade vid ett tiden & sen har jag diskat & vatt och handlat tomater till rasmus.. ska nog försöka äta något innan jag börjar jobba..
Här nedan ser ni några av inköpen igår..
Och vet ni vad nu bara för att jag redan köpt uggs, efter min galna jakt så finns dem överrallt nu.. så jag köpte ett par till igår fast denna gången blev det svarta..









Kommentarer
Postat av: Nicole

Den skjortan har jag kollat på aslänge, den är svinfin:D

2009-01-18 @ 22:44:01
URL: http://nicolajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0