Gårdagen..



Igår efter jobb åkte jag & rasmus till Hbg..
Det blev ett besök på Harrys helt fantastisk gooodd mat, åt kycklingpasta med röd curry & grönsaker, rasmus åt oxfile på toast med klyftpotatis & bearneisesås..mm
Sen efter tog vi dessert, så man kan ju inget annat än att säga att vi var riktigt onyttiga.. men super gott var det iallafall..
Efter restaurang besöket såg vi Bröllopsduellen på Bio.. riktigt rolig film, men vill ni veta vad det roligaste var?
Rasmus var den enda av de manliga könet i bio-salongen..hehe.. det tyckte jag var roligt & det fick ha höra också...

SF Bio: Bröllopsduellen

Kommentarer
Postat av: alexandra



Förstår om du tyckte det var roligt.

För det tyckte jag med nu när jag läste det med rasmus.. Ska han få hör av mig i dag..

ses på måndag...:) Puss puss

2009-01-24 @ 13:51:57
URL: http://lassemaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0