Ont om tid just nu..

Jo det är så sant som sagt, jag har inte alls haft tid att uppdatera min blogg under år 2009..
Har jobbat som en tok, men var lungna jag ska bättra mig jag lovar..
Hade ni en bra nyår??
Själv är jag rätt nöjd faktiskt med min nyårsafton 2008,
Var på fest hos Robin, alex & jenny, åt tre rätters och drack gott..
Tyvärr gick de inte lika bra för rasmus om man säger så..haha
Ska lägga upp lite bilder senare, har dock inte min kamera här just nu.. men de kommer..
Vi får väl se vad det nya året bjuder på..
Har väldigt mycket jobb framför mig just nu bara, vilket är lite trist, men utan pengar kommer man ingenstans..



Nyår 2007

Kommentarer
Postat av: Nicole

Den klänningen är GRYMT snygg gumman. Din nyårklänning för 08/09 också för den delan;)

Miss u babe.

KOM OCH HÄLSA PÅ MIG NUUUUUU;)

2009-01-09 @ 22:22:32
URL: http://nicolajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0