Röra..

Jo det kan man ju lungt säga..
Idag har man städat, blev nästan precis klar.. tog även undan alla julsaker, jo jag vet lite sent..
Men iallafall när jag gick ner i källaren för att lämna mina julsaker i förrådet, upptäckte jag en sak...
Joo jag som inte har någon koll på vecko dagarna nu för tiden hade bokat tvätt tid idag kl 11-15  inte imorron som jag trodde.. Och vet ni vad klockan var när jag såg detta, jo 14.00.. så snabbt upp i lägenheten & ner igen, fick tvättat iallafall 2 st maskiner..
Sen inte nog med det så har jag lyckats beställa kopior av allt jag klickade hem från ellos.. hur lyckas man med detta?? så det var bara att sätta sig i telefonköö till dem.. men det är löst nu iallafall..
Och ovan på allt ihopa ringer min förra chef & frågar om jag kan jobba imorron?!! hur knäppt e inte de.. han vet att jag har ett annat jobb... men men nu ska ja göra mig iordning..pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0