Heja sverige..

Äntligen helg....
Varför är det alltid så att man  vecka efter vecka längtar efter att det ska bli helg??
Kan det vara för ledigheten som många har eller kanske för att det bara är så att helgen är helg!
Inte för att jag brukar vara ledig på helgen men idag är jag det pga av att det är en röd dag & inte vilken röd dag som helst utan svenska flaggans dag, förra året var man dock inte ledig då befann jag mig på en annan plats vid det tillfället eller rättare sagt ett annat land, kan inte fatta att det har gått ett helt år sedan jag åkte till Turkiet för att jobba, som jag sa tidigare tiden går så j*vla fort...
Vi får väl se vad denna dagen bjuder på fest kanske eller??? vad gör ni idag på sveriges nationaldag??


PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0