Zara..


Idag har jag och mamma varit på utflykt i malmö, var var i folketspark & hade picknick i solskenet.
Ne skämt åt sido, jag & mamma har haft en mor & dotter shopping dag i malmö..
Blev en del fin fina köp, på bland annat Gina tricot, Zara, åhlens & lagerhouse.
Var faktiskt mitt första besök på zara sen jag var i Barcelona, mycket fina saker blev helt kär måste säga att det är min nya favorit affär, gina tricot släng er i väggen.
Det som var så bra med kedjan är att dem har både fin fina kläder men även vardagliga, samt mycket varierande priser vilket jag tycker är bra, då det finns något för allas plånböcker..
Jessica vi får göra ett besök in till Malmö precis som vi har sagt ändån=))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0