Jobb, jobb, jobb & mera jobb..

Vad är meningen med allt, livet & att man lever??
Det enda man gör om dagarna är ju att jobba för att man skall kunna leva, varför är det såhär?
Jag trodde att när jag gått ut skolan skulle allting bli mycket roligare & lättare, men så blev ju dock inte fallen, för då hade jag inte suttit här en måndagskväll & beklagat mig, Blir det inte mer än såhär, händer det inget annat eller är det bara meningen att man ska arbeta & arbeta & arbeta tills man är 65 år & går i penssion, är det då livet börjar??


Fundera över detta & sig till mig när ni hittar ett vettigt svar..

Puss & kram












Kommentarer
Postat av: Alexandra



Lycka till pa jobbet idag:)

E riktigt glad for din skull.. :)



kramar<3

2009-03-17 @ 12:28:17
URL: http://lassemaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0