Lördag 7/3

Godkväll mina kära läsare..
Vad har hänt idag? jo jag har sovit typ hela dagen sen jobbat fram tills klockan 8, sen var de såklart melodifestivalen..
Vad tyckte ni, gick rätt bidrag vidare till finalen??
Jag  tyckte att det var rätt att Sarah & Caroline gick vidare. Och om jag ska vara ärlig, tycker det är lite roligt när otippade låtar tar sig vidare.. & sen har vi Sofia som blev utvald av den utländska juryn..
 Hehe det är lite roligt för min pappa ville slå vad med mig om att Amy skulle gå vidare men så blev ju inte fallet.. & gissa vad?? pappa blev inte glad kan man säga, men desto gladare blev jag för jag gillar låten starkt..
Apropå något helt annat.. vilken söt klänning jag hittade på forever21 nedan..
Hade jag tagit studenten igen hade jag nog velat ha på mig denna ursöta klänning..
Nej men ska jag nog bege mig hemåt... puss & kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0