Fredag hela veckan!!

Vet ni vad??
Jag hittade tillslut skorna som jag skrev om i tidigare inlägget!!
så j**la glad..
Gud vad jag är dålig på att uppdatera, det är lite synd tycker jag..
Håller just nu på att måla min cykel (svart) då den var orange innan, den såg hemsk ut..
Det blir nog bra till slut..
Vad händer idag?
Jag har pratat lite med nicole & vi bestämde oss för att umgås hemma hos mig ikväll med några Öl & cider..
Försöker få med mig fler av mina söta små älsklingar.. hoppas vi ses sen mina töser, ne nu har min fantasi tagit slut.. puss & kram




Kommentarer
Postat av: Anna

Fin fina!!!

Di svarta som kom med vid sidan av har jag ;-)

Hoppas allt är bra med dig!

2009-05-11 @ 11:35:32
URL: http://enannanannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0