Västerås..


Hej på er!
Då var man inte i skåneland för omväxlingskull, Vi kom till sist fram till västerås igårkväll efter många timmar i bilen.
Så självklart blev det utgång igår, & de var riktigt trevligt kan jag berätta..
Vi satt först hemma hos gossi drack vin pratade spelade spel & hade allmänt trevligt, sen blev de klart en runda i stan, därefter hamnade vi på bluemoonbar, riktigt trevligt (tack tjejer)..
Idag har dagen än så länge bjudit på shopping & film senare blir det nog mat,
man blir väldigt hungrig såhär dagen efter..
Jag måste nog säga att såhär långt har jag haft en super trevlig vistelse här i västerås..
puss..







Kommentarer
Postat av: alex

Jag har också det trevligt här...

Skönt och komma iväg lite.. :)

2009-05-24 @ 18:51:33
URL: http://lassemaja.blogg.se/
Postat av: Emelie

Där vill jag bo :)

2009-05-25 @ 20:43:47
URL: http://vindruvsskal.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0