Tidsfördriv..

Snodde denna av Sandra..


OM MIG
01. Ditt namn baklänges: mörtsob eilemme
02. Ålder: 22
03. Längd: 1,74
04. Storlek i skor: 38
05. Smeknamn: Bosan
06. Egentlig hårfärg: Mörk-mellan blond
07. Hårfärg du trivs bäst i: Alla
08. Ögonfärg: Brun-gröna
09. Civilstatus: Singel
10. Personlighetstyp: Lojal, omtänksam, social, positiv( oftast) & pedant

HAR DU NÅGONSIN
11. Ätit sushi? Ja, det var ganska gott
12. Varit tillsammans med någon som varit otrogen? Ne inte vad jag vet iallafall
13. Klättrat i berg? Nej
14. Sett Vita Huset? Nej
15. Hoppat bungeejump? Nej
16. Ätit ett helt choklad? Ja, tyvärr
17. Ljugit för dina föräldrar? Ja, men det var länge sedan
18. Drömt om att flytta ifrån Sverige? Självklart, vem har inte drömt om att bo i varmare breddgrader
19. Läst en bok på engelska? Ja, i skolan.
20. Använt ett par trosor? Trosor vad är det?
21. Haft någon fobi? ja t.e.x ormar
22. Opererats? Ne inte än sålänge iallafall
23. Varit kär? Ja
24. Hånglat med någon som haft flickvän? Inte vad jag vet..
25. Brutit ett ben? Nej

FÖRSTA
26. Sporten du gick på? Handboll
27. Gången du färgade håret? När jag var 10 skulle jag tro
28. Piercingen? Öronen
29. Tatueringen? inte än
30. Kyssen?
31. Pojkvännen?

SENASTE
32. Telefonsamtalet du ringde? Mamma
33. Sms:et du fick? Sandra
34. Bilfärden? Rasmus
35. Personen du satt i en bil med? Rasmus
36. Filmen du såg? Van the man
37. Tv-serien du kollade på? Two and a half men
38. Personen du var och shoppade med? Rasmus
39. Träningen? mins ej
40. Kyssen? alldeles för länge sedan
41. Gången du färgade håret? tre veckor sedan kanske
42. Piercingen? Naveln
43. Tatueringen? inte än
44. Köpet? Vin på systemet
45. Flygresan? 2008 jobbade i turkiet

VAD GÖR DU
46. Innan du somnar? somnar framför tvn
47. Om 5 år? Vem vet vart livet tar en
48. Om 10 år? Vem vet vart livet tar en
49. För att få någon intresserad av dig? Ler & går fram och pratar
50. Efter detta? Cykla ner till stan

Mycket intressant fakta om Mmsan, varsigoda från mig till er alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0