Think about the future=)


Yess i will beacuse I just got a new jobb..

Om 3-4 veckor har jag heltidsjobb igen, vilket känns bra=)
Det ska bli skönt att komma igång igen, har blivit lite försoffad nu när jag inte jobbat så mycket..
Även om de antagligen kommer bli tufft att jobba mycket så kommer de kännas skönt att kunna betala sina räkningar utan att behöva vara nervös att pengarna inte räcker till..
Förhoppningsvis kan man börja spara lite pengar..


Jess äntligen har oturen vänt & mitt liv går vidare=)





me summer 2009


Kommentarer
Postat av: Nicole

Men hallåååå...här sitter jag helt lycklig och nyfiken på vad du har fått för jobb och så skriver du inte ut de....aaahh nu blev jag helt besviken...tell me tell me tell me...:) miss u puss

2009-10-15 @ 16:38:53
URL: http://nicolajs.blogg.se/
Postat av: mamma

Skönt att allt har ordnat sej för dej gumman<3<3<3

2009-10-15 @ 21:20:24
Postat av: Malin

Jag håller med Niocle, du gör mig nyfiken! hehe.. Grattis och all lycka!

Sakna!

2009-10-15 @ 23:21:23
URL: http://mevlin.blogg.se/
Postat av: susanne

Grattis!!!! Så roligt för dig.....vad är det du ska jobba med? kram!!!!

2009-10-15 @ 23:54:17
Postat av: annmari



än en gång grattis till nya jobbet det kommer att gå så bra för dej.VA söt du är på fotot

2009-10-16 @ 13:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0