Why me?


Vilken mardröm..

Har legat sjuk i vinterkräksjukan nu hela natten & dagen igår, inte speciellt kul, illamående, ont i kroppen och självklart får man inte behålla de man stoppar i sig om man säger så..
Börjar må bättre nu men jag måste hålla mig borta från andra människor resten av dagen, kanske kan bege mig utanför dörren imorron...känner att jag inte vill isolera mig mera nu behöver frisk luft..

Hoppas jag mår bra till helgen så jag kan jobba som de är tänkt..

Kul inlägg?
inte särskillt! jag bara gnäller, hoppas ni läsare mår bättre=)
Kram Kram



Som plåster på såret har ja klickat hem dessa fina paljettleggins






Kommentarer
Postat av: morfar

Hoppas du mår bättre i morgon , kram

2009-10-28 @ 20:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0