28/9


Boring..
Sitter just nu & kollar efter jobb & utbildningar..
Jobb finns det inga alls, undrar hur jag ska kunna betala mina räkningar framöver..?
När man bara får nej hela tiden, vad ska man göra, söker jobb som en tok och ingenting händer..
Utbildningar måste man ha masssor av pengar för att kunna göra.. iallafall dem som faller i min smak..
Om man hade kunnat hosta upp 50-tusen kr så (kanske) jag hade kunnat bli någonting..
Men sen har man inga pengar att leva för under tiden, då måste man samtidigt ha ett jobb sidan av för att ev kunna betala sina räkningar om det räcker, och sen om man kanske har tur får man ett jobb efter studierna.. men bara kankse... vad är meningen med allt detta? är de meningen att man ska bo hemma hela livet & leva på sina föräldrar? ne det finns inte i min värld iallafall..
Man vill bli vuxen klara sig själv, stå på egna ben, men går det??
Jag har iallafall klarat det i 3 år men nu vet jag inte längre..
..HJÄLP..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0