Helgen=))


Hejsvejs..
Nu har man shoppat loss så man klarar sig hela vintern, har nog nästan allt jag behöver nu..
 Idag ska jag jobba min första fredag på hemmakväll, ska bli riktigt skoj faktiskt..
Får se om det blir mycket att göra, det hade varit det bästa för då kommer man in i det snabbare..
Skall även jobba imorron kväll, men först på dagen skall jag fira min farmor som fyller 70 år, vilket man inte kan tro hon är pigg för sin ålder skall ni veta=) sen efter det blir det jobb sen 20- årsfest, så det blir en mycket intensiv helg kan man säga.. på söndag ska jag ta hand om min lägenhet tänkte jag, har fått mina saker som jag har beställa skall bara hämta dem, sen tar jag nog hela söndagen åt att fixa och dona där hemma=)

Ha en trevlig helg gott folk, för det skall jag ha iallafall=))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0