Lindex..


Varför kan man inte bara låta bli och handla??
Skulle iväg på VIP kväll på lindex igår men så blev ju inte fallet, fick hoppa in & jobba istället..
Vilket var ganska bra på ett sätt för då tjäna jag pengar istället för att göra ev med dem..
Men vad gör dumma jag jo, jag sticker dit idag istället och gör av med pengar ändån..
Aja med mig hem fick jag fina saker iallafall..
Ett par gråa Jeans med nitar, en cool partyväska samt ett par leopard möstrade strumpbyxor..
Så mycket fin fint blev de iallafall, ne kära vänner nu kurrar de i Mmsans (lilla) mage, så jag måste nog dra hem & käka lite för jag börjar ju jobba om mindre  än 2 timmar..


Ciao..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0