Ny vecka nya tag=)



Jag kan
Jag vill
Jag gör

Dessa orden säger jag till mig själv varje dag, man blir peppad på något sätt, det får en liksom att kämpa på och att försöka se saker & ting från den ljusa sidan..
Varför skall man gå och tänka negativt hela tiden? när man kan peppa sig själv och ta vara på tiden och försöka vara possitiv istället, var glad, var stolt och ta hand om dig själv det är viktigare än något annat,
Självklart är det viktigt att ta vara på andra med & vara en bra medmänniska men glöm inte bort att dig och din egen hälsa kommer självklart i första hand, sluta gnälla och vara negativ vi lever bara en gång och vi har hela livet framför oss.. ta vara på det snälla=))


 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Det e rätt inställning!!!!Älskar dej gumman...kram mamma<3<3<3

2009-09-07 @ 13:23:29
Postat av: Nicole

You GO GIRL!;) saknr dig lilla vän...puss o kram

2009-09-08 @ 12:41:25
URL: http://nicolajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0