12 april


Hej..
Måste börja med att säga vilket härligt väder det är.. blir så himmla glad av solen, Har varit så duktig idag att jag varit på gymmet för första gången på mycket länge..
Tog en liten runda förbi solariet också, man känner att man behöver lite färg nu..huden är så blek & trist efter den lååånga vintern vi har haft..
Så nu är de snart min födelsedag igen.. och då bär det av till stockholm med mammsen...
Skall bli riktigt nice att komma ifrån ett litet tag..Vi får bara hoppas på bra väder nu..

Nu skall jag ta tag i min lediga dag och gå ut i det fina vädret..

Ciao..


Kommentarer
Postat av: annmari



visst är det skönt i solen

2010-04-13 @ 09:46:09
Postat av: Anonym



Jag ska också börja på Aktiv, har varit och pratat med Peter idag.. Så på torsdag Smäller det.. :)

2010-04-13 @ 17:44:25
URL: http://lassemaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0