Back in town..


Det är och har varit full fart hela veckan..
Helgen tillbringade jag i huvudstaden men mamma, vi hade det jätte bra..
Vi hann men massor med shopping, vi utforskade staden, var på vallmans salonger och åt mycket god mat & såg en mycket trevlig show..
Vi åkte tunnelbana, åt glass i solen & hade det allmänt mysigt..
Och sen var det ju ens födelsedag imåndags, fick massor av fina gratulationer & blev överraskad av mina söta vänner & arbetskamrater, sen blev det även en utgång i måndags med jobbet..Vi var först på lilla torg & hade det mysigt sen blev det fest på båten.. mycket trevligt ställe..
Men firandet är inte över än, imorron är det dags igen, då jag och alex skall fira våra födelsedagar med våra vänner i min ( stora) lägenhet.. sen blir det utgång i lilla eslöv skulle jag tro..




Kommentarer
Postat av: annmari



hoppas att ni får en trevlig helg. KRAM

2010-04-30 @ 10:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0