Sjukdomar & äventyr..


Nu är det så att emmelie har turen på sin sida som alltid, har självklart gått & blivit förskyld, varför nu? ska till stockholm på fredag ju..
Har varit hemma från jobbet nu två dagar, ni får alla hålla tummarna för mig att de bara är något tillfälligt och att jag blir frisk snart, fyller ju år nästa vecka också..
Vet inte riktigt när jag ska fira med mina vänner, men de löser sig, jag och alex har pratat lite löst om att kanske slå ihop våra födelsedagar och fira det den 8/5 vad säger ni om det? men som sagt ingen bestämt än..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att du är sjuk , hoppas du kryar på dig så att du kan åka till Sthlm, på fredag . Kram fr.morfar o. mormor

2010-04-21 @ 19:45:21
Postat av: Sandra

Då kan jag ju meddela att jag tyvärr inte kan komma den 8:de. har ju min sista föreställning sen så är det dopet på söndagen den 9 så jag ska upp tidigt med och hjälpa till. Men jag får isåfall ta en fika med er en dag istället :))



Ha skoj i stockholm och kyra på dig vännen.



<3<3

2010-04-22 @ 11:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0