31/8 - 2010


Det var evigheter sen jag skrev ett inlägg i min kära blogg..
Måste säga att motivationen inte är hör just nu, den värsta årstiden börjar närma sig, och bloggen ser ut som skit, och jag börjar snart deppa ihop..
Visst jag har varit i väg på min efterlängtade resan till solen, men nu är jag hemma och sommaren är mer eller mindre slut och alvaret börjar igen:(( ucchh jag blir jätte ledsen bara av att tänka på att det är lååångt kvar till nästa sommar...Orkar inte med hösten, vintern, mörkret, kylan & ensamheten..





Kommentarer
Postat av: annmari



du får försöka tänka positivt

du får försöka träffa någon att dela

ensamheten med så känns det nog lite bättre

konstigt att du känner dej ensam du har ju många

vänner.Livet är inte alltid bara en dans på rosor.

Vi tänker på dej o tycker mycket om dej PUSS.



2010-09-01 @ 09:44:18
Postat av: mamma

Vet att hösten o vintern kan vara jobbig o deppig,men försök ta vara på de dagar solen visar sej.Du vet att vi alltid finns här för dej,det är bara att ringa eller titta in ,när du vill gumman<3<3<3

2010-09-01 @ 11:23:32
Postat av: susanne

Försök se det positiva i varje dag....jag vet hur det kan kännas....tro mig...Hösten kan faktiskt vara ganska skön ändå...vackra färger, krispig luft, tända ljus, nya höstkläder och faktiskt kan man unna sig en dag uppkrupen i soffan med en påse godis och en bra film utan att känna att man måste vara ute i det fina vädret...inte så dumt faktiskt!!!! Men det bästa av allt är ju också att man har sommaren framför sig igen....kram

2010-09-01 @ 11:50:47
Postat av: Emmelie

Tusen tack för allt pepptalk;) skönt att höra att ni finns där för mig=))

2010-09-09 @ 00:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0