Ljus framtid..


Jag ser ljuset, framtiden lyser starkt..
Börjar känna mig frisk, peppar peppar kanske febern bryter ut igen..
Trivs på jobbet, och vår & sommaren är inte långt borta..
Och det bästa av allt jag har något att se fram emot, resan är bokat..
Jag & flickorna har bokat en resa till Rhodos stad i Augusti i 2 veckor,
det skall bli super kul, kan knappt hålla mig..
Tog sin lilla tid att hitta ett bra hotell till att bra pris..
Så nu är det bara att spara pengar så vi kommer iväg..

Ha en bra veckan Puss & kram..


Bilder på Rhodos Beach

Hotell polen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte ensam att längta.

Vill åka iväg redan nu..



kram

2010-01-18 @ 18:40:51
URL: http://lassemaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0