25/5 eller?


Eller klockan är ju faktiskt efter 12, så det blir 26/5 och exakt en månad sedan jag fyllde år, gud vad tiden rinner iväg.. jag måste säga att jag har haft en riktigt bra helg, tack till alla som förgyllde den;)
Var på personalfest/middag igår, åt riktigt god mat på en restaurang i västra hamnen i Malmö:)
super god mat verkligen:)
Sen blev de några drinkar på lillatorg, mycket trevligt.. dock har jag jobbat hela dagen idag, vilket var mindre kul då det blev ganska sen igår, men så är livet man är ju fortfarande ung..;)
Blir en del jobb i veckan sen får vi se vad helgen bjuder på..hmm spännande!!

God natt..







Emelie & jag..






Kommentarer
Postat av: Anonym



Du är i dina bästa år vännen<3

2010-05-26 @ 07:53:51
URL: http://aleexi.blogg.se/
Postat av: annmari



Du är en riktig festprisse,men man skall ju ha kul när man är ung,du är fortfarande 22 år enligt bloogen.KRAM

2010-05-26 @ 09:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0