27/5



Idag är jag duktig, har tvättat och tränat och sen skall jag snart dra och jobba..
Igår var jag också lite duktig städade min garderob och min lägenhet och sen jobb på kvällen, men snart har jag mini semester är ledig i 4 dagar, ska bli sååå skönt måste jag säga;))
Imorron blir de lite förberedelser iför lördag, sen lördag blir de krogsväng med mina älsklingar;) sen på söndag blir de en lungt dag och måndag blir de SATC med töserna;))




Min nya klänning från Elise Ryan..
Som jag förhoppningsvis skall ha på lördag..





Kommentarer
Postat av: marie boström

Snygg,men du får ta långkalsingar o tjocktröja till,om vädret är så här......

2010-05-28 @ 12:41:49
Postat av: Anonym



Du var jättefin i din klänning igår, den var verkligen gjord för dig:)

2010-05-30 @ 13:38:57
URL: http://aleexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0