4/5 2010..


Vad är det för en dag?
 är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är
 alexandras födelsedag hurra hurra hurra..
Grattis gumman;)

Idag har min mormor & morfar varit och hälsat på, fick välja vad jag ville ha i födelsedagspresent, så jag fick en dvd spelare & en ny damsugare, behövdes verkligen..Tack så jätte mycket..
Sen har vi fikat lite, det blev kaffe & hallon/ björnbärspaj..(mums)
Sen blir det jobb ikväll, jobbar imorron, tors & fredag, sen är jag ledig lördag och söndag..
Det skall bli skönt, blir Sandras dansuppvisning på dagen sen förhoppningsvis något kul med tjejerna på kvällen.. lite vin kanske, har ju gott om det nu, fick många flaskor när man fyllde år..



Alex and me.. 2008




Kommentarer
Postat av: Anonym



Tack så mkt HJÄRTAT <3

2010-05-06 @ 13:35:45
URL: http://aleexi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej, Emmelie. Såg vad du skrivit på min blogg, och det är klart att jag kan hjälpa dig! :) tycker allt sådant är jätte kul.. Kommer du på freddes kalas på söndag? I såfall kan vi ju testa lite olika alternativ på designen då? :) Ha det så bra. Kram

2010-05-06 @ 22:52:28
URL: http://enledigstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0