12/10 2010..





Sanningen är den att det är faktiskt den 13 /10 eftersom klockan är efter tolv,
Har jobbat hela dagen, och har suttit och kollat på bartenderskolan, som jag personligen tycker är ett underhållande och bra program, efter första avsnittet fick jag höra mest negativa reaktioner,
men som vanligt tar jag inte åt mig av de utan bestämmer mig alltid för att skaffa mig en egen uppfattning av de hela, och jag tror de hade varit sjukt kul att åka iväg på en sådan utbildning utomlands,
har ju själv gått en utbildning i spanien, dock inte en bartender utbildning,
utan en guide/ reseledare skola, även om karriären inte blev så långvarig måste jag säga att de var nått av det roligaste jag har gjort, visst det var låånga skoldagar och mycket pluggande men jag ångrar inte en sekund att jag gjorde det:))




Costa brava "Barcelona" 2008



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0