7/10 2010..


Varför går lediga dagar så fort?
har varit ledig nu två dagar, igår blev de lunch fika med emily,
sen var jag hemma hos mamma och höll henne sällskap,
hon hjälpte mig också att fylla i lite viktiga papper som skall skickas in, bra att ha mammor ibland:) uppskattar all hjälp och allt stöd jag får av mina kära föräldrar..
Sen kom söta alex hem till mig, hade en mysig kväll me choklad och såklart kungarna av tylösand i tv-rutan:)
Idag sov jag länge eller rättare sagt för länge som vanligt när jag är ledig, sen var det ett ärende på banken, sen fika med alla töserna:) sen har jag lagat god mat och sett en film, ska försöka lägga mig i tiod idag tänkte jag, jobb hela dagen imorron och på lördag!!

God natt på er sötnosar;p




Krogsvängen hösten 2010..


Kommentarer
Postat av: mamma

Love you <3<3<3

2010-10-08 @ 12:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0