Frågor?!

Lovar du att vara ärlig?

Ja...

Du heter:

Emmelie Therese Boström

Smeknamn:


Bosan

Låt som när du är ledsen sörjer till:


It´s all coming back to me now/ Celine Dion

Beroende av: 

Cola, shoppa, festa & bekräftelse

Vad tror folk om dig:

Ingen aning

Stämmer det:

Ingen aning

Vad får du oftast komplimanger för:


Min charm och mina långa ben.

Vad säger du för att imponera på någon:

Pratar och ler.

Hur imponerar man på dig:

Tar kontakt och charmar mig med en ärlig komplimang kanske.

Brukar du skratta för dig själv:

Ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS:

Gott vad gör du på din lediga dag? kram

Var bor du:

Eslöv i en etta.

Trivs du där:

Nja, måste säga både ja och nej, har min familj och mina vänner här, annars hade jag nog flyttat till malmö för länge sedan

Äger du några converse:

Ja ett par gråa.

Sprit, cider, vin eller öl:

Allt, helst vin men dricker gärna en god öl eller drink.

Brukar du bli för full:

Ja för ofta

Är du allergisk mot något:

Laktos

Hur svarar du i mobilen:

Hej, hallå ja.

Antal timmar sömn inatt:

Skulle nog gissa för många, runt 10 kanske var ledig idag.

Brukar du komma i tid:

Kom alltid i tid innan, men måste erkänna att jag blivit sämre på det faktisk

När mår du bra:

När jag får komplimanger. När jag är med mina bästa vänner.

När blev du fotad senast:

Fotar mest mig själv, haha.

Hur känner du dig nu:

Lite ångest över att mina 2 lediga dagar snart är slut.

Vanligaste färg på dina kläder:

Väldigt blandat, men jag måste väl säga svart nu denna årstiden, annars gillar jag att bära nästan alla färger.

Vad tycker du om fötter:

Beror på vems.

Vad saknar du:

Någon att älska och någon som älskar en, och tjejerna från min sommar som guide i turkiet.

Hade du en bra kväll igår:

Ja, cola, choklad och bra film.

Favorit dryck på morgonen:

Juice.

Rakar du benen:

Ja annars hade jag sett ut som en apa.

När brukar du oftast gå och lägga dig:

olika men oftast mellan tolv/ ett

Är du blyg:

Haha, ne de kan jag väl inte påstå.

Sysslar du med någon idrott:

Ne inte direkt.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Nej

Har du spytt offentligt:

Ja, men jag spyr jävligt sällan faktiskt.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:

Ha sex, och ragga tjejer såklart.

Är du nöjd med ditt liv:

Ja, eller helt ärligt är man väl aldrig nöjd.

Är du bortskämd:


Ne.

Vad gör du i morgon:

Jobbar hela dagen, från 10-24 sen blir de nog några öl med tjejerna

Vilken kändis tycker du är en bra förebild:

Carolina gynning, för att hon har bevisat att bara för att man har stora bröst och är blond kan man lyckas i livet med karriären.

Vad längtar du till:

Den 1 december, julen & nästa sommar.

Har du bra vänner och äkta vänskap:

Ja.

Vad använder du för schampo:

Olika, men just nu för färgat hår.

Hur gammal är du:

Jag är 23 år.

Tycker du om någon just nu:

Nja, kanske

Gröna eller röda äpplen:

Gröna!

Gillar du golf:

Ne

Vilken tid gick du upp idag:

11.00

Har du sovit i din egen säng inatt:

Ja, ensam tyvärr

Har du strumpor på dig nu:

Ja.

Är det okej att gråta:

Ja, verkligen. Jag tror det är väldigt nyttigt.

När grät du senast:

I söndags när jag såg filmen the last song, jätte sorglig.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Resa.

Bär du glasögon eller linser:

Fick glasögon för typ 2 år sedan, men kan inte använda dem, blev helt yr av dem.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:


Nej men oftast båda snyggare och mycket bättre kvalité.

Har du piercing:

Ja, i naveln, i örat (tragus) har även haft i näsan

Vill du gifta dig:

Jag tror det. Om jag någonsin finner kärleken

Vill du ha barn:


Ja

Solar du ofta:

Gjorde det tidigare, men nu på vintern tar jag det lite lungt, solar mer på sommaren.

Är du bra på att laga mat:

Ja, ganska, har ju trots allt gång hotell & restaurang i 3 år på gymnasiet.

Är du flygrädd:

Ne

Hur vig är du:

Beror på

Är du musikalisk:

Ne inte direkt

Vad dricker du helst när du är törstig:

Coca Cola och mineralvatten

Vilken är din favoritglass:

Choklad

Tror du på ett liv efter döden?

Ja. Eller jag hoppas iaf.

Tycker du om sushi?

Ja

Vad äter du helst när du ser på film:

Choklad eller popcorn

Har du tandläkarskräck?

Nej.

Är du morgon- eller kvällsmänniska:

Kvällsmänniska till 100 %

Vilken ögonfärg har du:

Guldbruna

Har du någon gång gråtit dig till sömns:

Vet inte

Biter du på naglarna:


Ne

Röker du:

Ne

Hur ofta tränar/motionerar du:

Alldeles för sällan, tyvärr

Senaste låt du hörde:

Engel - Rasmus seebach




Kommentarer
Postat av: annmari

har du nu svarat ärligt,o det tror jag att du har

kram ses på söndag.

2010-10-08 @ 18:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0