17/9 2010..


Godmorgon..

Haft sovmorgon idag då jag är ledig;) snart kommer emily & hämtar upp mig för en sväng på nova lund, har dock inga pengar att handla för men man kan ju alltid kolla lite;)
Igår var jag & röstade, gjorde lite andra saker som måste göras också, sen var jag o emily ute hos alex i tjörnarp, Och hälsade på;) sen blev de matlagning o idol:) sen drog ja o malin ner till pubben & tog en öl:) så gårdagen bjöd på en hel del faktiskt, och denna dagen kommer nog bjuda på en del den med:) dricka vin med tjejerna ikväll, imorron åker malin till marmaris för att jobba en månad som guide o stänga ner destinationen:) hoppas allt kommer gå bra gumman:) stort lycka till..



midsommar 2010..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0