10/12- 2011..


Igår var ingen vanlig dag för då var det skicentrets 50-års dag hurra hurra hurra..
haha, kom inte på nått bättre att skriva som inledning, men det är sant iallafall, så nu sitter jag och väntar på att emelie min kollega ska komma hit, sen ska vi ner till skidcentret och äta tårta tänkte vi:)
Som ni säkert har hört så var det första dagen på jobb igår, stod bakom disken med en dator men jag fick hjälp och blev stöttad av mina kollegor som har jobbat fler säsongen..var svårt att komma ihåg hur allting fungerar men det gäller väl bara att öva öva öva...
Igår var jag i välkomscenter 1 och imorron skall jag vara i 2 an vilket jag ser fram emot, tror man lär sig mer där borta eftersom det är mer liv och rörelse, mycket fler gäster osv,
sen ska det ju bli extra kul att jobba där eftersom Malin finns där..







Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att höra att du trivs gumman!!!

Snygg halsduk förresten ;)

2011-12-10 @ 13:10:57
Postat av: susanne

så pigg du ser ut på bilden....kramis <3

2011-12-11 @ 13:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0