Läängtar..


Glömde skriva en del saker i det förra inlägget..(förvirrad hehe)
Bor fortfarande kvar i Malin o Co stuga,( se bild nedan på mitt lilla rum ) känns bra, trivs jätte bra med människorna men jag längtar så otroligt mycket till mitt riktiga boende blir klart så man kan flytta in, packa upp osv..
Var faktiskt och kollade mitt kommande boende i förrgår, kändes som om man kommer trivas där, hittade mitt rum direkt, kändes som att det var mitt, skrev en lapp och satt på dörren med mitt namn, (paxa det hihi)
Igår skrev vi på våra kontrakt, det känns också jätte bra att ha det gjort, känns tryggt, fick mer lön än väntat så det var ju inte fel det häller..detta kommer bli bra tror jag:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var ett litet rum,hoppas det är större där du ska bo sen.....

2011-12-10 @ 13:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0